VI TILBYDER

Professionel IT-drift & service til fast pris


Lad os tage det fulde ansvar for Jeres IT-installation, og håndtere bruger mæssige udfordringer.


Vores koncept passer bedst til virksomhedstørrelser fra 10-200 brugere. Vores konsulenter har længerevarende erfaring indenfor IT-drift af Microsoft, Mac og Linux miljøer.


En aftale med os bygger på et fast budget, der dækker den brede løbende support og softwaremæssige vedligeholdelse af den eksisterende hardware. I aftalen gives der plads til udvidelser indenfor en given ramme, uden det får indflydelse på det månedlige driftshonorar.


Aftalen inkluderer telefonisk- og remote support, samt faste besøgsdage af vores flinke konsulenter,


Proaktiv håndtering af jeres IT-installation

Alle computere, printere og andet udstyr registreres ved opstart- og løbende, vi benytter automatiserede scripts hvor det er muligt - På den måde får i (og vi) kortlagt jeres installation og kan nemmere yde support, samt forebygge eventuelle problemer. Desuden foretages udformning af beredskabsplaner, reetableringsværktøjer og overvågning af centrale servere.


IT-specialister til specielle behov

Via vores tætte samabejdspartnere og netværk, råder vi tillige over en række IT-specialister, der kan hjælpe jer med næsten ethvert problem i måtte have, kontakt os hvis i er "kørt fast" i en problemstilling.


Hos os bliver du ikke bundet på hænder og fødder

Vi er sikre på at du bliver tilfreds med både økonomi og service, og skulle du alligevel ønske det, kan du opsige aftalen med kort varsel.


Meget mere end bare drift og service

Alle opgaver og projekter håndteres i et centralt webbaseret værktøj, i daglig tale kaldet kundecenteret. Som kunde får du tildelt et login til kundecentret, der giver mulighed for at følge igangværende og afsluttede sager, få overblik over hvilke enheder du har i dit netværk, samt hvilken software der kører på de enkelte arbejdspladser.

  • Flinke og dygtige konsulenter

  • Fast månedlig ydelse


  • Kort binding


  • Faste besøgsdage


  • Beredskab og tilkald


  • Overblik over hardware og software


  • Backup og recovery


  • Overvågning af ressourcer


  • GDPR beredskabsplaner


  • Overblik via kundecenter


  • IT-specialister


Serverdrift & Cloud hosting


Vores ekspertise ligger indenfor Nexu Private/Public cloud løsninger, Microsoft Azure, Microsoft 365 m.fl.


On premise eller i skyen

Vi kan supportere jeres nuværende interne servere, eller tilbyde at flytte jeres fysiske servere til vores datacenter i Glostrup - Vi kan også migrere jeres data til private virtuelle servere i vores professionelle multitenancy cloud løsning, der tilbyder fuld sikkerhed, variable ressourcer, overvågning, 3-2-1 backup og automatiseret opdatering.


ISAE 3000/3402 certificeret datacenter

Dine data er sikret i et sikkert Tier 3-datacenter beliggende i Danmark hos Sentia som er ISAE 3000- og ISAE 3402-certificeret. Vi bruger seneste firewallteknologi og udfører også kontinuerligt tests for at sikre, at systemet er opdateret med hensyn til datasikkerhed.


Overvågning 24/7/365

Vi overvåger vores servere døgnet rundt hele året. Skulle uheldet være ude så er vi klar til at løse problemet med det samme.


Professionelt hardware konfiguration

Når der skal anskaffes hardware til et datacenter, kan der, som med alt andet, vælges forskellig prisklasser og kvalitet. Vores Nexu datacenter er udelukkende bestykket med højeste kvalitet fra IBM, Cisco m.fl., hvilket både sikrer dine data og minimerer fejl/nedbrud, med efterfølgende problemer og arbejde for vores konsulenter.



  • Fleksible variable ressourcer
    Virtuelle servere kan nemt, hurtigt og løbende konfigureres til jeres behov. Det betyder at du hverken behøver betale for mere end du har brug for - eller - døje med performance problemer.


    • Fuld overvågning

      Vi udfører konstant overvågning og proaktiv fejlretning.


    • 3-2-1 Backup
      Med 3-2-1 backup, inklusiv off-line backup, opnår i stort set 100% sikkerhed mod hacker angreb, f.eks. kryptering af jeres data.



    IT-sikkerhed


    Lad os hjælpe dig med at sikre og beskytte dine data via antivirus software, 2 faktor godkendelse, sikker mail og malware beskyttelse.


    Vi er specialister i IT-sikkerhed.

    Vi skræddersyede løsninger og services på flere områder inden for it-sikkerhed, informationssikkerhed og compliance-krav. Løsningerne er baseret på best-of-breed producenter og bakkes til enhver tid op af branchens bedste rådgivere og konsulenter inden for it-sikkerhed.

    • Antivirus løsninger

      Det gælder om at holde øjnene åbne, fordi IT-kriminelle har mulighed for at skade eller snyde dig og din computer. Som i andre sammenhænge, er det vigtigt at beskytte sig. 


    • 2faktor sikkerhed

      To-faktor-godkendelse sætter en effektiv stopper for, at IT-kriminelle kan overtage dine vigtigste konti på nettet. Konceptet kender du allerede, for det er i princippet helt det samme, som når du logger ind med NemID. Den eneste forskel er, at koden bliver sendt til din telefon via sms.


    • Malware

      Anti-Malware scanner efter malware på din pc og sørger for at få renset helt ud, så du slipper for programmer som fx Cryptolocker, der krypterer dine filer og kræver kodeord for at låse dem op igen.


    • Sikkermail
      En “Sikkermail” er krypteret og signeret. Kryptering sikrer, at det kun er modtageren, der vil kunne læse e-mailen. Signering (underskrift) sikrer modtageren, at afsender er den, som vedkommende giver sig ud for at være, og at indholdet er, som da det forlod afsender.

    Apps & softwareløsninger


    Go-Cloud tilbyder ud over drift og hosting, en række Apps, softwareløsninger og softwareservice.


    Microsoft365 Officepakke

    Microsoft 365-officepakken indeholder et sæt apps, der hjælper dig med at holde kontakten og få noget fra hånden, læs mere her.


    HRMEasy ferie- og fraværshåndtering

    Få automatiséret fravær- og ferie processerne i din virksomhed - HRMEasy tilbyder nem og hurtig registrering samt godkendelse af al slags fravær og ferie via PC og/eller en smart web app.


    HRMEasy Whistleblower App

    Hvis i er mere en 50 ansatte, kan i med HRMEasy nemt etablere Whistleblower ordning i jeres virksomhed.


    HRMEasy Rekruttering

    Publicér ledige stillinger via jeres egen hjemmeside og håndtér nemt ansøgere/kandidater.


    HRMEasy HR-administration

    Håndtér nemt alle jeres HR-opgaver - HRMEasy omfatter brugervenlig funktionalitet til stort set alle HR-processer .. og få samtidig et uovertruffent overblik over din virksomheds mest værdifulde ressource – dine medarbejdere.



    • Microsoft 365 Officepakke

      Microsoft 365 er markedets mest benyttede officepakke, og omfatter bl.a. Outlook, Word, Excel, PowerPoint & Teams.


    • HR-administration
    • Stamdata
    • Organisation
    • On/offboarding
    • Ferie og fravær
    • Dokumenter og e-mails
    • Udleverede effekter
    • Kompetencer
    • O.m.a.


    • Whistleblower ordning

      Danmarks nemmeste og billigste whistleblower ordning.


    • Software service

      Hos Go-Cloud kan du få hjælp og support til specifikke systemer, integrationer eller udvikling. Vi råder over en række specialister inden for .Net, #C, Java, SQL, HCL Domino m.fl.


    SÅDAN KOMMER I IGANG

    01.


    Analyse af omfang


    Sammen gennemgår vi jeres eksisterende setup, muligheder og behov. Efterfølgende  synliggør vi forskellige løsninger og økonomiske aspekter.


    02.


    Aftale udarbejdes


    Aftale omkring setup, migrering og økonomi udfærdiges og underskrives af jer og os.


    03.


    Opsætning


    Jeres nye setup lonfigureres og data migreres. Overvågning opsættes.


    04.


    Løbende service


    Jeres brugere og IT-administratorer supporteres via telefon og fjernsupport, hvis problemer skulle opstå, samt faste besøgsdage af vores konsulenter.


    HAR DU BRUG FOR HJÆLP TIL EN SPECIFIKT PROBLEMSTILLING?